UnTuK kItE2 aJeR....

DiaRi HidUp akU LeH r Lau Nk bCa TuK TaU kiSaH2 aKu n MeNdE2 Yg aKu sLaLu PkiR,MsaLaH aKu n SumeR r....

Saturday, August 1, 2009

SkeTsa HiDuPkU...


herm...kdg2 dlm hidup ni sumpah x sma mcm mimpi...

dlm mimpi sumernyer mgkin indah2 belaka...

tpi hakikat hidup ini...

pedas sandiwara...

masam mencuka...

pahit bak peria...

semuanya tidak semanis mimpi..

yang merah bak delima...

manis bgai strawberry...

pink cinta hati...

huhu...

aku ini insan lemah...

insan hina...

insan kotor...

insan kerdil....

yg xlayak brbahagia...

aku ini hina sgt...

yg selalu di caci...

di marah..

di benci...

dan di sepak sesuka hati....

huuuhh...

hidup2...

betapa aku mgharap darimu wahai hidup..

berilah kebahagiaan pdku walau seketika...

aku ini insan jahil...

yg x prnah pikirkan agama...

aku insan insan lalai...

yg leka dgn dunia...

mcm2 sketsa darimu wahai hidup...

yg membuatkan aku hidup dlm realiti...

nun jauh di sanubari...

hati berkata...

"apa jua berlaku itulah dugaan...

itulah cabaran...yang harus aku angkat kaki...

untuk terus berjuang dan yang harus aku sandarkan diri...

untuk terus bersandar dalam hidup ini...

biarpun ianya...

hnyalah sketsa hidupku..."

6 comments:

  1. semekom.. kamal nie..
    asal 2lis suma nie???
    kml rsa mcm rina btl2 sndrian..
    fon je kml.. smbng..
    luah kat kml pown xpe..
    em.. npe x reply msj kml lam frnstr n myspce???
    rindu rina... kml nk rina tabah n kuat smgt...

    ReplyDelete
  2. salam ziarah sulung..hanya Dia yang tau..slalula serah kat Dia sgala jiwa n raga..wassalam

    ReplyDelete
  3. kau bawa diriku... ke dlm hidupmu..
    kau basuh diriku dgn rasa syg...
    senyum mu juga sedihmu .. adalah hidupkuuuu...

    kamal ada.... dun worry..
    juz take it as a challengge in ur life...

    ReplyDelete
  4. i hope i can be the best 4 u..
    i want 2 reduce ur sadness..
    i want 2 be ur cure..
    i want to share it with u..
    i cant see u with a full of sorrow..
    let me see through inside ur heart..

    ReplyDelete
  5. let me protect you


    kamal

    ReplyDelete
  6. huhu...i'm rina shazrina...thanks 4 all ur coments...
    hopefully,,i get a better life... :D

    ReplyDelete