UnTuK kItE2 aJeR....

DiaRi HidUp akU LeH r Lau Nk bCa TuK TaU kiSaH2 aKu n MeNdE2 Yg aKu sLaLu PkiR,MsaLaH aKu n SumeR r....

Tuesday, August 4, 2009

WahAi iNsaN...

wahai insan,betapa aku syg..
rindu...
pd dirimu..
hm..
tpi aku tak trdaya..
mncapai mimpi2 indah yg prnah kita bina..
aku juga..
mgkin xdpt membina mahligai brsamamu kelak..
kerna...
aku mgkin bukan milikmu...
aku bukan sengaja membuat pilihan ini..
tapi...
keadaan sekarang yg menentukannya..
siapa lagi yg menentukan keadaan ini..
melainkan Allah yg maha berkuasa itu..
kdg2 kita xdpt apa yg kita impikan..
tpi...
kita mgkin dpt apa yg kita xprnah pikirkan...
dan itulah yg trbaik buat kit...

khas utk Kamal...

3 comments:

  1. kml syg kat shana..
    nk jga shna
    nk lindung shana.....
    kml dpt rsa sesuatu

    ReplyDelete
  2. kamal suka, syang shana.....
    ntah la
    rsa xsedp hati da nie..
    takot khilngn shana...
    kamal nk jmpe shana
    nk kngsi suma ngn shana
    kml pown ade ksdhn trsndri....

    ReplyDelete
  3. kamal cinta shana..

    ReplyDelete